Mitteresident tööandjana

Mitteresidendist tööandjal on kohustus töötajale makstud tasu ja erisoodustus deklareerida, pidada töötasult kinni maksud, kanda maksud Maksu- ja Tolliametile, registreerida töötajad töötamise registris.

Kui mitteresident on Eestis tööandja, siis peab ta

1. Kandma oma töötajad töötamise registrisse.

2. Pidama töötajatele makstud palgalt kinni tulumaksu, töötaja töötuskindlustusmakse ja kohustusliku kogumispensioni makse.

3. Arvestama töötajatele makstud palgalt sotsiaalmaksu ja tööandja töötuskindlustusmakse.

4. Kandma tasumisele kuuluvad maksud ning maksed üle Maksu ja Tolliameti pangakontole hiljemalt väljamakse tegemise kuule järgneva kuu 10. kuupäevaks. Maksekorraldusele märkida personaalne viitenumber. Lugege rohkem: "Maksude tasumine".

5. Esitama väljamakse tegemise kuule järgneva kuu 10. kuupäevaks Maksu- ja Tolliametile deklaratsioonid TSD ja TSD lisa 1 (kui töötajad on Eesti residendid) või deklaratsioonid TSD ja TSD lisa 2 (kui töötajad on mitteresidendid). Deklaratsioone saab esitada Maksu- ja Tolliameti e-teenuste keskkonnas e-MTA või paberil Maksu- ja Tolliameti teenindusbüroos.

Viimati uuendatud 10.05.2021

Kas sellest lehest oli abi?