Sa oled siin

Infotelefonid ja e-posti aadressid

Teenindame kliente E–N kl 8.30–16.30, R kl 8.30–15.30.

Eraklientide ja FIEde nõustamine

telefon: 880 0811   |   e-post: eraklient@emta.ee   |   Skype: mta.eesti

 
Äriklientide nõustamine ja käibemaksuinfo

telefon: 880 0812   |   e-post: ariklient@emta.ee

 
Tolliinfo, e-toll

telefon: 880 0814   |   e-post: tolliinfo@emta.ee

 
E-maksuamet

telefon: 880 0815   |   e-post: e-maks@emta.ee

 
Mitteresidendid

e-post: nonresident@emta.ee

 

Infotelefonide kõnede hinnad on paketipõhised.

Välismaalt infotelefonidele helistades tuleb valida numbri ette Eesti suunakood +372.

Skype’i kontole on võimalik ainult helistada, tekstisõnumitele me ei vasta.
 

Kui helistate, siis:

  • parema teeninduse tagamiseks kõned salvestatakse
  • kõne keskmine ooteaeg on 25 sekundit, kiiretel perioodidel suunatakse kõne ootejärjekorda
  • kui vastamine eeldab info kogumist, siis võtame Teie kontaktandmed ja lepime kokku tagasihelistamise aja

Kui saadate e-kirja, siis:

  • vastame Teile esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui viie tööpäeva jooksul
  • kui vastamine eeldab info kogumist, siis vastame hiljemalt 30 kalendripäeva jooksul
  • palume lisada kirjale oma kontakttelefon
  • juhul, kui soovite kirja manuses saata Exceli või Wordi faile, siis palume need lisada vormingus *.docx või *.xlsx (mitte varasema versiooni vormingus *.doc või *.xls).

Palume arvestada sellega, et:

  • me ei väljasta maksusaladust sisaldavat teavet, sest telefoni või e-posti teel päringu esitanud isikut ei ole meil võimalik kindlaks teha ning seetõttu võivad andmed sattuda kolmandate isikute kätte
  • teenindame eesti keeles, vastavalt vajadusele ja võimalusele ka mõnes muus keeles
     
02.01.2019