Klienditugi

Kui Te kodulehelt oma küsimusele vastust ei leidnud, on Teile abiks Maksu- ja Tolliameti klienditugi. Oma küsimused saate esitada nii telefoni ja e-posti teel kui e-teenuste keskkonnas.

Teenindame kliente E–N kl 9.00–16.30, R kl 9.00–15.30.

     

Isikupõhiseks nõustamiseks soovitame kirjad saata e-teenuste keskkonnas e-MTA.

Saadan kirja

Lisaks kirjavahetusele saate e-teenuste keskkonnas ülevaate ka teadetest ja dokumentidest, mille Maksu- ja Tolliamet Teile saatnud on.
Eraklientide ja FIE-de nõustamine

E-maksuteenused

Äriklientide nõustamine ja käibemaksuinfo

Tolliinfo ja e-tolliteenused

Infotelefonide kõnede hinnad on paketipõhised.

Täiendav info

  • Vastame Teie kirjale esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui kümne tööpäeva jooksul.
  • E-teenuste keskkonnas e-MTA saate saata ka faile. Üleslaaditava faili suurus võib olla kuni 15 MB. Korraga saab üles laadida kuni viis faili.
  • Võtame vastu järgmistes vormingutes faile: gif, jpg, png, jpeg, tif, tiff, docx, pdf, xlsx, odt, ods, txt, rtf, ddoc, bdoc, asice, sce, xps, csv, xml.
    ZIP-faile üles laadida ei saa.
  • Vastust oma kirjale saate lugeda e-MTA menüüpunktis Suhtlus – Kirjavahetus. Kirja saatmisel soovitame tellida teavituse vastuse saabumise kohta oma e-posti aadressile.
  • E-MTAs saame väljastada maksusaladust sisaldavat teavet nii Teie kui ka Teie esindatava kohta kehtivate volituste ulatuses.
  • Parema teeninduse tagamiseks kõned salvestatakse.
  • Kui vastamine eeldab info kogumist, siis võtame Teie kontaktandmed ja lepime kokku tagasihelistamise aja.
  • Meie infoliinile helistades on Teil võimalik endale valida sobiv suhtluskeel. Suhtluskeeleks saate valida kas eesti või vene keele, võimalusel teenindame ka mõnes muus keeles.
  • Oleme kasutusele võtnud isikutuvastuse teenuse. Teenus võimaldab enne kõneoote järjekorda võtmist või kõne ajal Teid tuvastada kas mobiil-ID või Smart-ID teenuse abil. Kui olete valinud konkreetse isiku tuvastamise meetodi, siis Smart-ID kasutamisel küsitakse Teie isikukoodi ja mobiil-ID kasutamisel mobiiltelefoni numbrit ja isikukoodi. Enda tuvastamine annab meile võimaluse Teid telefoni teel kiirelt ja mugavalt isikupõhiselt nõustada.

  • Telefoni teel väljastatakse maksusaladust sisaldavat teavet ainult autenditud kliendile. Autenditud kliendile võib väljastada nii tema kui ka tema esindatava(te) maksusaladust sisaldavat teavet kehtivate volitus(t)e ulatuses. Autentimata kliendile maksusaladust sisaldavat teavet ei väljastata.

  • Vastame Teile esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui kümne tööpäeva jooksul.
  • Kui vastamine eeldab info kogumist, siis vastame hiljemalt 30 kalendripäeva jooksul.
  • Palume lisada kirjale oma kontakttelefoni number.
  • Juhul kui soovite kirja manuses saata Exceli või Wordi faile, palume need lisada vormingus *.docx või *.xlsx (mitte varasema versiooni vormingus *.doc või *.xls).
  • E-kirja kogumaht võib olla 20 MB, sõltumata manuste arvust. Kui manuste kogumaht on suurem, siis palume need saata mitme kirjaga.
  • E-kirja teel väljastame maksusaladust sisaldavat teavet juhul, kui kiri on saadetud krüpteeritud kujul.

Viimati uuendatud 18.03.2024

Kas sellest lehest oli abi?