Sa oled siin

MTA infosüsteemides toimub katkestus

21 august 2019

Maksu- ja tolliameti (MTA) infosüsteemides toimub 30. augusti õhtul alates kella 17st plaaniline katkestus. Pärast katkestust saab e-maksuamet/e-toll kaasaegse ja selgema kujunduse ning mugavalt kasutatava ülesehituse. Eeldatavalt saab uuenenud iseteeninduskeskkonda siseneda 31. augustil ning kõik e-teenused on taas kasutatavad 1. septembri õhtuks.

Katkestuse vältel on peatatud e-maksuameti/e-tolli töö.

Uus iseteeninduskeskkond e-MTA avatakse 31. augusti kestel, kuid tuleb arvestada, et siis hakatakse ükshaaval seal paiknevate e-teenuste kujundusi uuendama, mis võib aega võtta 1. septembri õhtuni. Korraga on häiritud ühe e-teenuse töö.

Soovitame planeerida kõik MTA infosüsteemide ja andmebaasidega seotud tegevused enne või pärast katkestust. Lisainfo saamiseks palume pöörduda e-maksuameti/e-tolli infotelefonile 880 0815 või saata e-kiri e-maks@emta.ee.

 

Vaata ka: Maksu- ja tolliamet avab septembris uuendatud iseteeninduskeskkonna e-MTA

Veel uudiseid samal teemal

07.07.2020

MTA ja Koda: majanduslikult keerulisemad ajad suurendavat survet ümbrikupalga maksmiseks

Ehkki ümbrikupalga saajaid jääb üha vähemaks, suurendavad majanduslikult keerulisemad ajad survet ümbrikupalkade maksmiseks, leiavad Maksu- ja Tolliamet ja Eesti Kaubandus-Tööstuskoda.

29.06.2020

Tänasest saavad ettevõtjad vaadata, millisena nad MTA jaoks paistavad

Maksu- ja tolliamet (MTA) pakub 29. juunist ettevõtjatele maailmas ainulaadset e-teenust „Maksukäitumise hinnangud“, mis on ettevõttele abivahendiks oma maksuasjade korrashoidmisel. Rakenduse kaudu näeb ettevõtja, millisena tema ettevõte MTA jaoks paistab ning kas MTA hinnangul on tema esitatud andmetes puudujääke. Teenuses antakse puuduste parandamiseks ka konkreetsed juhtnöörid.