Sa oled siin

Maksu- ja Tolliamet sulgeb ajutiselt Jõhvi ja Narva teenindusbürood

10 detsember 2020

Maksu- ja Tolliamet (MTA) sulgeb alates esmaspäevast, 14. detsembrist koroonaviiruse leviku tõkestamiseks ajutiselt Jõhvi ja Narva teenindusbürood.

Esialgu on teenindusbürood Narvas ja Jõhvis suletud vähemalt kolmeks nädalaks ehk 4. jaanuarini. Jõhvi ja Narva klientidel palub MTA kasutada elektroonilisi suhtluskanaleid või suhelda klienditeenindusega telefoni teel.

„Teised MTA teenindusbürood jäävad esialgu avatuks, kuid palume kõikidel inimestel haiguskahtluse või haigusnähtude ilmnemise korral meie büroosid mitte külastada,“ ütles MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa. „Teenindusbüroodes kehtib 2+2 reegel, mille kohaselt tohib teenindussaalis olla kliente vastavalt teenindajate arvule ning saalis on kohustuslik kanda kaitsemaski. Teenindussaalide lettidele on paigutatud kaitsesirmid ning palume klientidel käsi desinfitseerida. Palume klientidelt mõistvat suhtumist.“

MTA elektroonilised kanalid ja infotelefonid töötavad jätkuvalt – avatuks jäävad infotelefonid 880 0811 (eraklient), 880 0812 (äriklient), 880 0814 (tolliinfo), 880 0815 (e-maksuteenused) ning samuti on võimalus kirjutada e-posti aadressidele eraklient@emta.ee, ariklient@emta.ee, tolliinfo@emta.ee või e-maks@emta.ee. MTA-le saab esitada küsimusi ka iseteeninduskeskkonna e-MTA kaudu (menüüpunktis „Suhtlus“ või jaluses lingilt „Saadan kirja“).

Veel uudiseid samal teemal

01.03.2021

Uuendatud: MTA Rakvere büroos saab ajutiselt teha vaid tollivormistusi

Maksu- ja Tolliameti Rakvere teenindusbüroos saab 2. kuni 5. märtsini teha vaid tollivormistusi. Muud teenused on koroonaviiruse tõttu ajutiselt peatatud.

25.02.2021

MTA Jõhvi büroo on kuni 2. märtsini suletud

Maksu- ja Tolliameti Jõhvi teenindusbüroo on koroonaviiruse tõttu 25. veebruarist kuni 2. märtsini (kaasa arvatud) suletud.