Sa oled siin

Tõrked ID-kaardiga sisenemisel

1. Kui ID-kaardiga autentimine ei õnnestu, siis palume kontrollida, kas on paigaldatud ID-kaardi tarkvara ja veebilehitseja kõige värskemad versioonid.
Samuti palume võtta arvesse, et alates 01.06.2015 ei ole operatsioonisüsteem Windows XP enam ID-tarkvara poolt toetatud ning ID-tarkvara ei ole Windows XP jaoks võimalik enam alla laadida.
Kui ID-tarkvara uuendamine arvutis ei ole võimalik, siis saab e-maksuametisse/e-tolli siseneda läbi mobiil-ID või internetipanga autentimisteenuse või kasutada Maksu- ja Tolliameti teenindusbüroodes olevaid kliendiarvuteid.
Lisainfot ID-kaardiga autentimisest veebilehel leiate siit.

2. Kui Te kasutate brauserit Mozilla, leiate abi siit.

3. Konkreetse veateate puhul sisestage osa veateatest otsingulahtrisse.

4. 2011. aastal väljastatud ID-kaartide sertifikaate tuleb enne kasutamist uuendada PPA-s. Rohkem infot

5. Kui pärast seda ID-kaardiga sisenemine siiski ei õnnestu, kirjutage abi saamiseks aadressile abi@id.ee

 

Sertifikaadi mittesobivus või puudumine sisenemiseks e-maksuametisse/e-tolli


Juhul, kui veebilehitseja teavitab e-maksuametisse/e-tolli sisenemisel sertifikaadi mittesobivusest, tuleb üle vaadata ja kontrollida:

  • kas arvuti operatsioonisüsteemil on paigaldatud kõik viimased turvapaigad
  • kas arvutis on viimane ametlik versioon ID-kaardi tarkvarast

Kui probleemid veebilehitsejaga jätkuvad, on võimalus alla laadida ja paigaldada sertifikaadid ka käsitsi ASi Sertifitseerimiskeskus kodulehelt (vajalikud sertifikaadid paigaldamiseks on JUUR-SK ja KLASS3-SK 2010).

 

Alates 24. jaanuarist 2014 muutusid e-maksuameti/e-tolli turvanõuded

Kui kasutate üle 12 aasta vanust operatsioonisüsteemi või veebilehitseja Internet Explorer versiooni 6, mida ei ole pärast paigaldamist uuendatud, siis võivad esineda tõrked e-maksuametisse/e-tolli sisselogimisel.

E-maksuameti/e-tolli teenuste kasutamiseks tuleb uuendada arvuti operatsioonisüsteemi ning kasutada veebilehitsejate uuemaid versioone.

04.03.2016