EMCSi kasutajaõigused ning nende taotlemine

Kliendil on ettenähtud kaks kasutajaõigust:

  1. tavakliendi õigus – võimaldab elektroonilise saatelehe (eSLi) haldamist, mis on algatatud ainult antud töötaja poolt ja aruannete koostamist;
  2. peakliendi õigus – võimaldab hallata kõiki ettevõtte eSLe, sõltumata nende esitajast ja võimaldab aruannete kuvamist ning koostamist.

Saatelehe haldus hõlmab järgnevat:

  • eSLi esitamist
  • eSLi tühistamist
  • asendustoiminguga algatatud eSLi sisestamist
  • eSLi sihtkoha muutmist
  • eSLi peal märgitud kellaaja muutmist
  • vastuvõtmisteate vormistamist

Õiguse taotlemiseks on järgnevalt toodud võimalused:

  1. juhatuse liige (B-kaardilt) siseneb e-MTAsse, valib esindatavaa ning rubriigi „Suhtlus“ menüüpunkti „Kirjavahetus“ kaudu edastab taotluse, kuhu märgib:
    a) ettevõtte nime ja registrikoodi,
    b) töötajate andmed (isikukoodid, ees- ja perekonnanimed) ning perioodi (alguse ning lõpu), mille jaoks taotletakse EMCSi peakliendi õigust;
  2. juhul kui on olemas e-MTA juurdepääsuõigus „Isiku esindaja õigus rakenduste kasutamise õiguste haldamiseks“ (pääsuõiguse kood: P_EXTERNAL_USER_MANAGER), saab ettevõttesiseselt ise määrata, kellele antud õigus väljastada;
  3. taotluse täitmine ning hilisem edastamine (taotluse vorm (528.54 KB, PDF)) peab olema allkirjastatud ettevõtte esindusõigust omava isiku poolt;
  4. kohapeal teenindusleti kaudu tellimine, mis eeldab, et seda teostab ettevõtet esindav isik.
     
28.10.2019