Asud siin: Üldinfo Kontaktid Infotelefonid

Infotelefonid ja e-posti aadressid

Teenindame kliente E–N kl 8.30–16.30, R kl 8.30–15.30.

Üldinfo1811 või Skype: mta.eesti
Eraklientide ja FIEde maksunõustamine880 0811fyysisikemta.ee
Äriklientide maksunõustamine880 0812jurisikemta.ee
Käibemaksuinfo880 0813kaibemaksemta.ee
Tolliinfo, e-toll
(aktsiisialase info leiate siit)
880 0814tolliinfoemta.ee
JVISi kompetentsikeskus
(erimärgistatud vedelkütuse
ostude kinnitamisega seonduv)
676 3291jvisemta.ee
E-maksuamet880 0815e-maksemta.ee
Maamaksuinfo880 0816maaemta.ee
Raskeveokimaksuinfo880 0816raskeveokemta.ee
Võlainfo1811volainfoemta.ee
Mitteresidendid nonresidentemta.ee

Välismaalt üldinfo telefonile 1811 helistades valida +372 880 0810.
Välismaalt teistele infotelefonidele helistades valida numbri ette Eesti suunakood +372.

Hind

Üldinfo telefonile 1811 helistamise eest tasumine toimub telefonioperaatorite hinnakirja alusel. Täpsemat infot saate oma telefonioperaatorilt.
Teiste infotelefonide kõnede hinnad on paketipõhised.

Kui helistate, siis:

  • parema teeninduse tagamiseks kõned salvestatakse
  • kõne keskmine ooteaeg on 25 sekundit, kiiretel perioodidel suunatakse kõne ootejärjekorda
  • kui vastamine eeldab info kogumist, siis võtame Teie kontaktandmed ja lepime kokku tagasihelistamise aja

Kui saadate e-kirja, siis:

  • vastame hiljemalt viie tööpäeva jooksul
  • kui vastamine eeldab info kogumist, siis vastame hiljemalt 30 kalendripäeva jooksul
  • palume lisada kirjale oma kontakttelefon

Palume arvestada sellega, et:

  • me ei väljasta maksusaladust sisaldavat teavet, sest telefoni või e-posti teel päringu esitanud isikut ei ole meil võimalik kindlaks teha ning seetõttu võivad andmed sattuda kolmandate isikute kätte
  • teenindame eesti keeles, vastavalt vajadusele ja võimalusele ka mõnes muus keeles

 



Tagasi | Üles