Asud siin: Üldinfo Kontaktid Infotelefonid

Infotelefonid ja e-posti aadressid

Teenindame kliente E–N kl 8.30–16.30, R kl 8.30–15.30.

Üldinfo1811 või Skype: mta.eesti
Eraklientide ja FIEde maksunõustamine880 0811fyysisikemta.ee
Äriklientide maksunõustamine880 0812jurisikemta.ee
Käibemaksuinfo880 0813kaibemaksemta.ee
Tolliinfo, e-toll
(aktsiisialase info leiate siit)
880 0814tolliinfoemta.ee
JVISi kompetentsikeskus
(erimärgistatud vedelkütuse
ostude kinnitamisega seonduv)
676 3291jvisemta.ee
E-maksuamet880 0815e-maksemta.ee
Maamaksuinfo880 0816maaemta.ee
Raskeveokimaksuinfo880 0816raskeveokemta.ee
Võlainfo1811volainfoemta.ee
Mitteresidendid nonresidentemta.ee

Välismaalt üldinfo telefonile 1811 helistades valida +372 880 0810.
Välismaalt teistele infotelefonidele helistades valida numbri ette Eesti suunakood +372.
Skype’i kontole on võimalik ainult helistada, tekstisõnumitele me ei vasta.

Hind

Üldinfo telefonile 1811 helistamise eest tasumine toimub telefonioperaatorite hinnakirja alusel. Täpsemat infot saate oma telefonioperaatorilt.
Teiste infotelefonide kõnede hinnad on paketipõhised.

Kui helistate, siis:

  • parema teeninduse tagamiseks kõned salvestatakse
  • kõne keskmine ooteaeg on 25 sekundit, kiiretel perioodidel suunatakse kõne ootejärjekorda
  • kui vastamine eeldab info kogumist, siis võtame Teie kontaktandmed ja lepime kokku tagasihelistamise aja

Kui saadate e-kirja, siis:

  • vastame hiljemalt viie tööpäeva jooksul
  • kui vastamine eeldab info kogumist, siis vastame hiljemalt 30 kalendripäeva jooksul
  • palume lisada kirjale oma kontakttelefon

Palume arvestada sellega, et:

  • me ei väljasta maksusaladust sisaldavat teavet, sest telefoni või e-posti teel päringu esitanud isikut ei ole meil võimalik kindlaks teha ning seetõttu võivad andmed sattuda kolmandate isikute kätte
  • teenindame eesti keeles, vastavalt vajadusele ja võimalusele ka mõnes muus keeles

 



Tagasi | Üles